| Er det noko du lurer på? Still spørsmål til ordføraren og få svar her !
Spørsmål til ordførar Bente Frøyen Steindal. Robek listenHei Bente. Har nå i lengre tid prøvd og sette meg inn i partiene her i florø før valget. Har dere som bystyre gjennom gått alle poste for og se hvor dere kan spare penger hen? Men det jeg som person utenifra ser fort er drift i by og anlegg/verlikehald i byen. Hjelp hva gjør resten syntes jeg ser at det er flust av folk på drifts avdelingen borte med kanalen alltig! Det som fikk meg til og skrive dette innleget var at en dag her i fjord så jeg at 3-4 mann fra kommunen slo grasset ute i hvareneste på en litten "bane"med to mål på. har nå får med meg at det gjøres ca to ganger i året! men et litte regnesstyke har jeg kommet fran til at man spare faktisk på og slå det ukentlig isteden og ikke mindst ville det se finnere ut og barna kan faktisk bruke plassen og ikke bare se på den er full av høyt gress. Den andre tingen hvar at her for tre uker siden så hvare det noen fra et firma i florl(deleid av kummeunen) i barne hagen til guttungen min! og jeg tenkte vel ikke noe dover det før dagen etter da han var der på dag to og jeg spurte de i ansatte i barne hagen var ikke han her i går å? Jo sa de men han ble ikke ferdig og slå gresset! fikke jeg som savar hvor lenge var han der da spuret jeg? Jo sa de jeg leverte kl 0830 og han hadde gått kl 1530 ca sa de. Jg spuret hvem som betalte for dette jo det var kommunen sa de!.Da tenkte jeg: 2 til 3 timer er no max på dette her!og mere nok. Så dere bør no tenke på og sende i deminste forespørsel til alle lokale levrandører i byen til og med kansje inn mot førde for de ville kunne levere billigere end det de som klipper nå. Så for og hjelpe dere litt så herer en liste over de jeg hvest som levere velikehald tjenester i Florø: Nærtjenesten/Sundfjord drift, albygg, ullaland, tærøy.Grønne Fingre, vaktmester kompaniet, bjerk maskin. ramsdal og sandøy mener jeg i førde baardøy ,magne hafstad, åsen og øverli desse har anlegs gartnere/gartnere. Nærtjenesten, Grønne Fingre, I førde! åsen og øverli , baarøy Ønsker deg og alle andre parti i flore lykke til med neste periode og håper dere gjør en god jobb for oss i Byen mvh Thore vigen Kollektivtilbodet i Stavang og omegnHei Bente! Eg har ein del spørsmål vedrørande båtrutene i det søre distriktet av Flora kommune. 13. juli i år sendte eg eit lesarinnlegg til Firdaposten der eg ytra ynskje om å få båtrutestoppen tilbake til Stavang. Dette fekk eg uventa god respons på og det vart skrive ein flott artikkel om dette i Firdaposten laurdag 16. juli, samt at det kom ei god og sakleg presentasjon av saka frå redaksjonen i avisa. Eg lurer på kva som er ordføraren sin reaksjon på dette avisoppslaget? Kva meiner ordføraren om å flytte båtrutestoppen frå Veiesundet og attende til Stavang? Med beste helsing, Vegen til Botnaholten er ei skam!No har isen smelta og slagholene og kampesteinane har igjen komt til syne i bakkane oppover i Botnaholten. Fortauskantar var det dårlig stell med før vinteren slo til, og no når brøytemannskapet og frost og is har jobba godt gjennom vinteren så er situasjonen om mulig endå verre. Armoda skrik imot oss heile vegen opp, dette er ei skam! Islagte turvegar.No har eg vært ein tur rundt Storevatnet og Litlevatnet og det må eg sei: det var med livet som innsats!! Vegen langs vatna vert brukt av veldig mange elevar til og fra skulane, men korleis dei kjem seg fram på det føret som er der no, det forstår eg ikkje. Det var speilblank is store delar av vegen. Kan du sende ut folk å strø der? Helst med ein gong før nokken skadar seg! StandalsvegenHei Bente Mvh en meget fortvilet Henry Berg…. Meir aktivitet på OrdførarbenkenDen siste tida har det vore stille her på ordførarbenken. Denne sona er til for at du på ein enkel måte kan få kontakt med meg som ordførar. Har du store eller små spørsmål kan du stille dei her. Eg har fått innspel på at det kan virke hemmande for andre om dette er ei sone der andre politikarar dominerar og eg vil prøve å imøtekomme desse innspela. Eg vil difor prøve å skille ut desse spørsmåla og heller oppfordre andre politikarar til å bruke sona politisk kafè eller å ta kontakt via dei vanlege kanalane. Dette betyr sjølvsagt ikkje at eg ikkje er tilgjengeleg for andre politikarar. Eg håpar vi igjen kan få opp aktiviteten her inne og at innbyggjerane i kommunen vil nytte denne sona til å komme i kontakt med meg. Politikk og ordførarbenkenKjære ordførar. Ordførarbenken på nett er ein god ide, og ikkje minst benken i strandgata. Likevel ser det ut som at det er lite aktivitet på forumet. For meg er forumet blitt uinteressant pga at vanlege folk har slutta å bruke det. I staden er det lange innlegg frå SV som dominerer, og dei har kanskje vore med på å heve terskelen litt vel mykje? Kan det være at innlegg på forumet frå garva politikarar får oss vanlege folk til ikkje å tørre å skrive våre enkle spørsmål til deg? Eg synest ikkje at politikarar (dei må gjerne opptre som privatpersonar) skal bruke forumet til å fremme sine meiningar gjennom interpellasjonar osv, dei kan vel møte deg andre stader? Evt. ta med seg interpellasjonen sin og møte deg i Strandgata? Med dette oppfordrar eg “vanlege folk” til å ta i bruk forumet igjen. Barnevernet i Flora kommuneSpørsmål frå Flora SV til Flora bystyre 20. april: Fylkesmannen i Sogn og Fjordane har i sin blogg tatt opp auke på 7-8 stillingar i det kommunale barnevernet i samband med statsbudsjettet. 6. april blogga fylkesmannen om at kommunane i fylket vil det annleis. Utviklingstrekka i vårt fylke visar ei auke på barnevernssaker på 64% sidan 1997. Svaret frå kommunane er at dei legg bort fleire saker. Fylkesmannen nemner spesielt Flora SV ønskjer at ordføraren den 20. april orienterar Flora bystyre om kva som er årsaka til at Flora kommune legg vekk 34% av barnevernssakene . Bente Nilsen Halvorsen, Gruppeleiar Flora SV Lokalsentermodellen, framleis gjeldande i Flora?Ruteplanen for perioden 2005-09 vart, i følge Flora kommune sine heimesider, handsama av formannskapet 15.02.2005, og av bystyret 01.03.2005. Dåverande plansjef, Øyvind Bang-Olsen mottok applaus frå eit samla tverrpolitisk bystyre etter presentasjonen. I denne planen finn ein mellom anna følgende; I Flora kommune har båtrutene ein særs viktig plass både med omsyn til samfunnsutvikling og som prioritert område for lokalpolitikken. Analyser av folketalsutviklinga på øyane i Flora, samanlikna med andre samfunn gjev grunn til å tru at nettopp satsing på lokalsentra er med på å oppretthalde busetnaden. Naturlege lokalsenterfunksjonar er båtstopp, kai, skole, grendehus og butikk. Ein anna stad finn vi; Kommuneplanen legg føringar for arealbruk, leia og viktige ledd i kommunikasjonssystemet. I denne plan er det mellom anna eit mål å byggja opp under og styrke lokale sentra i distriktet gjennom ein aktiv politikk i og omkring hovudrutestoppa. Desse er Sunde på Askrova, Svanøybukt på Svanøy, Fanøya, Skorpevågen på Skorpa, Rognaldsvåg på Reksta, Barekstad på Hovden/Barekstad, osv. Dette avleder følgande tre spørsmål frå mi side: 1). I kva grad har Flora kommune følgt opp vedtaket om satsing på lokalsenter i tida etter at vedtaket vart fatta? 2). I kva grad seier Ordføraren seg nøgd med innsatsen fram til no? 3). Kva framtidige tiltak ynskjer Ordføraren å setje i verk for å følge opp bystyret sitt gjeldande vedtak om satsing på lokalsenter i Flora, og kva tidsramme ser ein føre seg her? Interpellasjon frå Flora SV til bystyret 13. aprilFattigdomstiltak i Flora kommune. I desember 2009 hadde Flora SV eit verbalvedtak om å lage ein fattigdomsplan i Flora kommune, med ønskje å lage ein plan som kartlegger fattigdom i samarbeid med andre relevante instansar som til dømes NAV. Målet med fattigdomsplanen var å vise utfordringane til denne gruppa i tillegg til å ha grunnlag for gjere gode konkrete tiltak både i administrasjonen og i Flora bystyre. Dette forslaget blei kraftig nedstemt. I Dagsrevyen 25.03.10 blei det opplyst at kommunane har tilgong til å søkje om økonomiske midlar for å gjennomføre tiltak mot fattige i sin kommune. Det er berre eit fåtal av kommunane som har søkt på desse midlane. Kommunane som blei intervjua sa at det var tidspress eller at ein ikkje visste at man kunne søkje slike midlar. Difor blir vårt spørsmål til ordføraren: Bente Nilsen Halvorsen, Gruppeleiar Flora SV Flott!Eg skal ikkje rette spørsmål til Ordføraren denne gangen, eg skal ikkje komme med kritikk heller! Eg skal derimot skryte av det flotte tiltaket med gangvegen som er “gravd” fram langs med vegen ved kirka, foten av Litleåsen. Det var vel ein gangveg der før i tida, men denne var aldeles igjengrodd. No er den komt fram i lyset, alt kratt og småbusker er fjerna og rhododendroane kjem til sin rett! Kjempeflott tiltak. Håpar bare at folk som ferdast her brukar denne stien i stadenfor vegbana! Takk til kommunen i denne saka. Torsdag. No las eg nett i Firdaposten at det var Treplantingselskapet som hadde tatt initiativet til denne stien. Då er det vel rett å sende både skryt og takk vidare til dei, då? Flott er det i allefall! Brannen i FlorahallenHei Bente . Burde ikke kommunen vise litt ære her å betale hele turen til 10 A ?? Hadde ikke de hjulpet til så hadde muligens kommunen sittet med noen liv på samvittigheten , siden de har ett brannvarslings anlegg som ikke virket .. Får håpe for kommunen sin ære at den påskjønninga de skal få på kontoret ditt ,er nettopp at dere vil betale skoleturen i sin helhet . Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer